Blog 6 - Reisverslag uit Heerde, Nederland van Bart Besselsen - WaarBenJij.nu Blog 6 - Reisverslag uit Heerde, Nederland van Bart Besselsen - WaarBenJij.nu

Blog 6

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

08 December 2015 | Nederland, Heerde

Hey allemaal!

Donderdag is het dan zover, de outreach gaat beginnen! Ik zie er naar uit, heb er veel zin in. We vliegen eerst naar Parijs en van daaruit naar Jakarta. De afgelopen weken waren druk maar leerzaam. Met name het belang van evangelisatie, het bereiken van de onbereikten.

Deze week stond in het teken van meer onderwijs over de islam en het pakken van de spullen. Vorige week hadden we teambuilding wat ook erg goed was. We zijn meer een team geworden, door met elkaar te bespreken hoe we elkaar kunnen aanmoedigen en hoe we communiceren naar elkaar toe. Verder hebben we natuurlijk veel gelachen!

Via ourtriptoindonesia.waarbenjij.nu kun je op de hoogte blijven van mijn avonturen in Indonesiè. Dit is een teamblog, wat betekent dat het gaat over de teambelevenissen en dus algemener is. Verder kun je via https://www.dropbox.com/s/4yh944k6bm46icx/Prayer%20letter%20NL.pdf?dl=0 onze gebedskaart downloaden. Hier staat meer informatie over onze reis, wat we gaan doen en onze gebedspunten.

Tot over 2,5 maand!

Groetjes Ella

• 09 December 2015 - 11:45

Janneke:

Hoi Bart,

Veel zegen op deze prachtige missie! We wensen je Gods nabijheid in mooie en moeilijke momenten.
    Met de catechesegroep hebben we voor jou (en je familie) gebeden.
    Be blessed!

Janneke den Boer-Ritmeester